17.1

Allt såg normalt ut förutom att jag har något virus som bitit sig fast rejält i mig. Jobbar igen nästa torsdag, då kan jag iaf jobba helgen. Sen hoppas jag att jag kan hålla mig frisk väääldigt länge. Februari lär bli tufft ekonomiskt. Lär inte kunna spara till någon resa då, och januari lönen kommer vara låg också eftersom jag tog tjänstledigt över julen.. Men jag ska försöka spara undan lite ändå, jag vill verkligen till Italien i slutet av maj.
 
Hittade en lägenhet i Saltsjöbaden som inte var alltför dyr och ändå såg ganska så fräsch ut. Men man vill ju inte bo nära järnvägen, man vet ju aldrig om någon galning tänker ta över ett tåg till..
Undra hur mycket vi skulle få för denna lägenhet och hur lång tid det skulle ta att sälja? Vi fick ju en värdering på lägenheten förra året men jag tror knappt det priset stämmer. Men sist jag kollade så fanns det inga lägenheter ute på östra hamnen, och det borde ju vara något bra om vi skulle vilja sälja.
För jag tycker ändå att våran lägenhet ligger jäkligt bra till, nära stan,nära station och uteplats. Men jag tror ändå inte jag skulle sakna den alltför mycket. Jag vill ha ett sovrum med en riiiiiktig dörr!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0