16.1

Dagarna går även att jag bara går hemma, det är riktigt tråkigt att gå hemma. Jag hade hoppats på att kunna gå till jobbet imorn men det går fan inte, hade feber igår igen. Imorn måste jag till läkaren, så jag måste komma upp på morgonen och ringa direkt när dom öppnar. Men jag ser inte fram emot promenaden dit, kommer halvt dö påvägen.. Men jag måste, jobbet måste ha sjukintyg på fredag.
 
Ikväll ska vi laga tacopaj, egentligen är jag inte hungrig, jag har ingen som helst hungerkänsla utan skulle nog kunna gå hela dagarna utan att äta nu, men att inte äta gör mig inte frisk så jag äter även om jag inte är hungrig.
 
Även om jag inte är frisk till helgen så tänker jag försöka följa med till E´s mamma på fredag, jag är verkligen så himla trött på att bara vara hemma, ett litet tag borde funka iaf.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0