15/5

Då var det måndag igen, har knappt haft någon koll på dagarna det senaste, dygnen har ju inte varit riktigt som dom ska, har sovit bort mestadels av dagarna, vila bort sjukdommen ska man ju göra. Tyvärr så har ju inte det gått så bra, men jag börjar känna mig något bättre. Fast utan nässpray så får jag ingen luft från näsan, och imorn ringer jag och försöker få något mot den här skiten. För jag misstänker att nässprayen har gjort något med vägen mellan näsa och hals, det är som ett rivjärn. Och jag är torr som fasen i halsen vilket gör det svårt när jag ska sova..
 
E har varit riktigt snäll de här dagarna, köpt och lagat mat. Köpt massa saker åt mig. Det är tur jag har honom, för jag har inte orkat gå utanför dörren. Men nu ska jag bli bättre, jag har ingen lust att ligga hemma längre, det är tråkigt och jag förlorar väldigt mycket pengar.
 
Nu har jag läst ut den sista boken av Grey, tycker det var väldigt bra böcker men nästan lite väl mycket sex, tröttnade t.om lite på den delen. Spännande i början men det var mycket annat som gjorde böckerna bra. Ska inte skriva för mycket för er som inte läst den, jag rekommenderar den verkligen. Har ni väl börjat läsa den så är den väldigt svårt att släppa.
 
Nehe nu ska jag ge mig in i hemnet världen igen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0