Sista februari..

Denna månad har gått snabbt, ännu en månad fylld av sjukdomar, jag hoppas verkligen att jag håller mig frisk resten av månaderna.
Var hos läkarn ännu en gång igår, hoppades faktiskt att han skulle hittat något "fel" på mig så jag kunde fått något mot det, men nej, det är bara ännu ett jäkla virus som bitit sig mot mig och det finns inget jag kan göra åt det. Tacka och ta emot. Så nu blir jag hemma resten av den här veckan också. Det är så tröttsamt. De senaste månaderna känns det som om jag har varit mer hemma än på jobbet.
Jag hade lite lågt blodtryck, därav känns det som om jag ska svimma ibland. Vad gör man åt det då? Det är inget farligt men det är heller inget bekvämt.
 
Nu tänker jag hamna i hemnetträsket igen, men det finns inget intressant ute alls just nu. Nu tittar jag på lghs här i Vås. Minst en 3.a, gärna centralt, fint kök med diskmaskin, stort och snyggt badrum med tvättmaskin, sovrum MED DÖRR, två toaletter är ett plus, balkong/uteplats. Känns som om jag letar efter någorlunda nybyggt. Jag vill inte bo i något fult höghus.
E verkade inte vara helt anti att flytta, men jag tror inte han är seriös med att flytta som jag är. Hade våran lägenhet varit en 3.a med sovrumsdörr hade jag inte velat flytta på flera år.
Hus är inget som intresserar mig än, eller visst skulle jag kunna flytta till hus, men jag har mycket större krav på hus än lägenhet. Och dom kraven jag har, har vi inte råd med. Kommer troligen inte ha det heller på många år.
 
Nehe nu är det snart dags att försöka sova. Även om jag känner mig piggare så är jag fortfarande så jäklans trött. Får se om jag orkar följa med E ihelgen när han ska köra mc på is, så jag får lite frisk luft. Jag är annars sån som håller mig inomhus så mycket som möjligt när jag är hemma från jobbet, men när jag är hemma så här länge måste jag försöka komma ut ibland, och några timmar i frisk luft skadar väl inte..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0