Inte så konstigt..

Det var inte så konstigt att jag mådde skit igår. Efter att ha pratat med mamma så tog jag febern och jag hade 39 graders feber. Kan inte minnas att jag haft så hög feber innan. Men det jobbiga är inte febern utan hur det sätter sig på balansen. Blir snurrig av att bara stå upp. Och när febern går ner lite så toksvettas jag. Nu efter lite ibumetin så mår jag något bättre. Men jag hoppas att det är en kortvarig sjukdom denna gången. Jag vill så gärna vara frisk. Jag ska nog börja göra som E varje morgon, ta en c vitamin, för jag äter aldrig frukt. Men jag borde nog ta något mer mot mitt immunförsvar, jag har aldrig varit såhär sjuk så ofta innan.
 
Ringde jobb och sjukanmälde mig, efter det sov jag en hel arbetsdag, vaknade alltså kl 16. Blev tillslut hungrig och inte orkar jag laga någon mat, blev tvungen att gå till kajens och köpa en paj. Kändes inte bra, kände mig likblek och var livrädd över att tuppa av. Men jag klarade mig. E fick följa med mig till affären ikväll, var tvungen att köpa färdigmat, E åker till Mora imorn och ska åka kortvasan. Duktiga han. Jag hoppas på att vara frisk tills på fredag när han kommer hem.
 
Nej ska stänga ner datorn, känns som mina ögon är extremt känsliga för ljus just nu..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0