FTHO!

"Fuck the hell off" säger jag till min sjukdom. Jag gick till jobbet idag, redan innan jag gick så kände jag att jag inte mådde bra. Gjorde ett eftermiddags jobb som jag hade innan kvällsjobben, kände hur det blev jobbigare och jobbigare. Gick till gr chefen och sa att jag inte kommer imorn, hon frågade om jag ville att någon skulle jobba för mig på kvällen också, trodde inte det skulle gå eftersom jag sa till i samma sekund som kvällen började. Men hon fixade det, tusen tack D!
Jag förstår verkligen inte vad som är fel på mig, just nu har jag ingen feber men jag mår skit. Fram och tillbaka känns det som om jag ska svimma, jag känner mig skakig, även när jag ligger ner. Det har pågått så jäkla länge nu att nu får läkaren göra en riktig undersökning, de är ingen vanlig jäkla förkylning, den håller inte på såhär länge, fram och tillbaka. Ena stunden mår jag bra, andra stunden mår jag skit. Det tar på humöret också. Jag orkar bara inte mer.
Så imorn ställer jag klockan på 8 och ringer läkaren, hoppas på att få tid så tidigt som möjligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0