Däppt i däsan..

Åh denna jäkla nästäppa gör mig galen. Jag funkar inte utan nässpray, jag vet att man inte ska använda nässpray längre än 10 dagar, försöker att använda kortisonnässprayet istället, för det ska tydligen hjälpa efter ett tag. Men det hjälper ju inget alls mot själva täppan? Använder jag inte det riktiga nässprayet så är allt jag gör mycket jobbigare. Drygt det är, jag är inte förkyld bara täppt. Har varit det sen jag var förkyld.
 
Jobb imorn, sen är jag ledig torsdag. Måste nog ta tag i tvätten då, blärk! Sen är det ju AHD också, men vi lagar bara någon god mat hemma. Restaurang kan man gå till en annan dag. Och presenter har vi slutat med, kan man också köpa en annan dag, men god mat säger jag inte nej till :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0