...

Oj herrejäklar, har lyckats hålla mig borta från baksmällor hela semestern fram till idag, fast jag förtjänade den. Efter krogen blev det bad på lillåudden, dumt dumt så väldigt dumt. E la tydligen ut en lite väl vågad bild på insta, det hade jag gått med på igår sa han. Usch ångest, men den är borta nu. Nu tänker jag vara nykter ett tag. Måste ner i vikt också, ökat ganska mycket det senaste. Men nu är semestern över så då kan jag börja med nyttigare mat.

2 bra veckor har gått snabbt och jag längtar redan efter nästa semester. Nu ska man tillbaka till tidiga mornar och längta efter lediga dagar.

Hoppas jag vaknar piggare imorn, troligen inte bakis iaf :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0