En bra torsdag..

Håller nästan på att somna medans jag sitter här och skriver, dålig sömn flera dagar i rad gör mig trött.
Slutade tidigt idag, åt lunch hemma och sen var jag ännu en gång på trafikverket, men denna gång KLARADE jag teorin, jävligt nära kuggning igen men det är skit samma, jag är godkänd. Kunde inte skrika när jag gick ut men inombords gjorde jag det allt :) Nu ska jag "bara" klara av uppkörningen också.
Nu har en sak släppt iaf, förbannat så skönt. Teori är inte min starka sida.
E var så snäll så han bjöd på mat idag, min favorit restaurang (efter Frank) Texas Longhorn.
 
Nu sitter jag och kollar på bilar, när jag slutat röka, slutat med läsken så borde jag spara en hel del varje månad, då borde jag ha råd med en billigare bil. Men en sak i taget, först ska jag försöka klara av körkortet, sen kan jag tag nästa sak att sluta med...
 
Imorn har jag ledig dag, tror alla förstår att jag ska sova ut så länge som bara det går, sen så måste lägenheten städas, känns som jag inte orkar bry mig om städ och tvätt speciellt mycket det senaste.
 
Ska nog för en gång skull lägga mig tidigt (för att vara jag).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0