Tisdag 30/4

Jag måste börjat bli gammal, kan inte alls sova lika länge som förut längre, visserligen en bra sak men ändå, långa sköna sovmorgonar tyckte jag om.
En vanlig ledig dag har gått, städat och tvättat lite. Slängt ut soffa, bord och solstolarna på blocket och verkar redan få soffa och bord sålt. Imorn kommer dom förhoppningsvis och hämtar det. Bra för då kanske vi kan köpa nytt till helgen, och kanske äntligen kan få en lite mysigare balkong. Tycker det är svårt att lägga ut saker, för jag vet inte vilket pris man ska ta, så E brukar få säga ett pris och jag sköter försäljningen :)
 
Idag hoppas jag att många är hemma och grillar och att det inte är överfullt på restaurangerna, vi ska ut och äta om en stund, vi väntar bara in A.
Jag vill verkligen ha ett jobb där jag är ledig röda dagar. Har ni tips på jobb som inte är stillasittande som man är ledig röda dagar får ni gärna säga till.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0