Rycket...

Min sambo börjar göra mina nätter lite svåra, innan så ryckte han bara ibland då och då, nu är det mer eller mindre varje natt. Och jag måste vara riktigt lättskrämd när jag håller på att somna för det känns som om jag ska få en hjärtinfarkt varje gång han rycker. Det handlar inte alltid om små ryckningar heller, ibland måste jag känna på mig själv för att se så det inte är jag som ligger och skakar, hela sängen skakar till ibland. Helt plötsligt händer det att en hand kommer flygandes på baken.
När jag är ledig dagen efter så kan jag lägga mig i soffan men gärna inte när jag ska jobba, inatt fick jag knuffa till honom och säga åt honom att han får ligga i soffan om han inte lägger av, jag vet att han inte gör det med flit, men vafan det stör min sömn rejält.
Han tror själv att det blir bättre om han tränar och inte har det så stressigt på jobbet. En veckas semester är nog bra för honom, sen tänker jag tvinga honom simma poolen runt (som ska vara 230m) så jag kan sova gott om nätterna ;) Höhö!
Ingen annan som har samma problem? Är delade sängar ett alternativ kanske? Haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0