När lugnet har lagt sig..

Ibland behöver jag tid att lugna ner mig.
Inatt fick jag ingen sömn, E snarkade och ryckte som vanligt i sängen, så jag flyttade mig till soffan. Men när jag lagt mig där så vaknade katterna till liv, då skulle dom äta och självklart inte tillsammans utan en och en, ljudkänslig som jag är så låter det extremt högt och omöjligt för mig att sova. Sen började dom leka och då var klockan 5 på natten och jag gav upp. Men en sån natt då och då funkar väl, men det är hemskt.
 
Men imorn är jag ledig och ska försöka sova ut. Men även det kan jag inte göra längre, eftersom jag mer eller mindre är beroende av det där jäklans nässprayet så vaknar jag när effekten gått ut. Har köpt nytt kortisonspray så jag hoppas på att kunna sluta med nässprayet snart. Jäkligt dumt att ens börja med det.
 
Ingen resa bokad idag heller, men nu tror jag det står mellan Tunisien eller Egypten. Tunisien såg helt ok ut, men någon säker värme är det väl egentligen inte. Egypten har jag aldrig tittat på för jag har alltid trott att det är något som E inte är intresserad utav. Men nuså, Egypten är mer säker värme, det är runt 24-29 grader där just nu. 1000:- dyrare än Tunisien men fortfarande inte dyrt, 4500:- för all inclusive. Så jag vill nog mer Egypten faktiskt. Synd att det inte är mer som är varmt (som det inte tar hundra år att åka till), Har kollat runt på Kanarieöarna också, men vädret känns inte så stabilt där heller. Så imorn får E bestämma sig, jag måste höra av mig till Lena om hur jag ska ha ledigt imorn.
 
Jag längtar verkligen efter sol med värme och bad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0