Irritation.

Hur kan man tycka så olika om nästan allt?
För några dagar sen sa vi att vi var sugna på att åka till värmen och skippa italien och åka på moto gp i sommar istället. Jag har suttit och letat och letat efter resor, men duger dom, nej? Och kommer han med några andra alternativ? Nej. Då är det Jag som ska använda min hjärna och komma på något. Han vill ha något kul och spännande. Jag vill till sol och värme. Och vad som är kul och spännande för honom vet jag fan inte.
Jag orkar inte. Det är alltid jag som kommer med förslag om att åka iväg.
 
Just nu är jag i en såndär "piss period", allt känns likadant. Jag vill fortfarande ha en förändring. Den enda förändringen han verkar vilja ha är på sitt jobb.
 
Nej jag ska ta och sluta skriva nu, en blandning på en dålig period och irritation och om jag skulle fortsätta skriva skulle allt bara bli helt fel.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0