Helveteshelgen är över.

Usch helgen som var avskyr jag. 23 timmar på två dagar är för mycket för mig. Jag gör inget annat än att jobbar och sover. På lördagen lurade jag ner E på lunch och han fick även följa med att kolla på skor. Ett par svarta ballerina blev det, lite små tråkigt med svart men det funkar till allt. E hade ett förslag med ett par blommiga enormt fula skor, urk!
Men sen fick jag klara mig själv igen, gjorde ett kap på Vero Moda, en svart(!!) klänning för bara 60:-, bara klänningen var lite tråkig och rak men med ett bälte såg det bättre ut.
 
 
Vi fick ett trevligt brev på posten idag, ett par kompisar ska gifta sig :) Det börjar märkas att man blir äldre nu :)
 
 
Det var skönt med sovmorgon idag, men en jobbarkompis råkade "fickringa" mig kl 7 på morgonen. Fast jag svarade inte, men vaknade till av att det vibrerade. Annars har jag kört på storstädning och tvättning resten av dagen, har förhoppningsvis bara en maskin kvar, sen får det vara nog.
När E kommer hem ska vi hämta en resväska hos hans mamma, för jäkla dumt att man inte skaffat sig en riktig resväska med tanke på att vi är iväg några gånger om året. Sen ska jag hem och börja packa. Som vanligt packar jag väl i massor med kläder som inte kommer använda. Men bättre med för mycket än för lite.
Bara 3 dagar kvar till värmen. Yummi!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0