Back home..

Tillbaka från Egypten..
Vi har haft det varmt och skönt, väldigt blåsigt men oftast var det bara skönt. Bodde på ett stort hotell område med ett stort rum, en dubbel säng + en vanlig i ett annat rum. Stor och lång pool, hotellet låg även precis vid havet så det var nära till strand och hav.
Vi var ut på en båttur en dag, E fick snorkla, jag fick någon fjantig panik känsla när jag inte kunde andas med näsan så jag hoppade upp på en gång. Men jag fick se delfiner iaf, och det var det jag var ute efter.
Maten var okej till en början, men efter 7 dagar med nästan samma mat till både lunch och middag så ville jag bara spy på maten. Så när vi kom till flygplatsen i Hurghada så blev jag överlycklig över att få äta Burger King.
Jag tror inte vi kommer ta all inclusive igen, det kändes lite instängt och tråkigt att bara hålla sig till hotellet. Men jag förstår familjer som åker dit med sina barn, det är ju väldigt smidigt.
Vi var in till city en dag, fy faen vilka dryga människor. Tjejer bör nog inte åka dit själva. Och att ha sitt namn tatuerat på ryggen gjorde inte saken bättre. Liiiina Lina Lina, hela tiden. Men annars kändes det skönt att åka in dit och sätta sig på ett annat ställe och ta en öl, testade även lite vattenpipa också.
 
Men nu är vi tillbaka i verkligheten igen, igår var det grillning och öl. Idag har vi mest degat i sängen och soffan, precis tittat på Moto gp, kul att det börjat igen så har man något kul att se på helgerna. Men nu är det slut på skräp mat, tanken är att jag ska börja träna (!!!!!) med E och nu ska jag börja äta nyttigt igen.
 
Nu dröjer det nog tills Tjeckien innan det blir någon resa för min del. Baaaaaara 4 månader kvar.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0