Toppen födelsedag.

Gårdagen var jättebra. Frukost på sängen med fina presenter från E.
Sen hoppar vi över jobbdagen.
Kvällen kunde inte blivit bättre. Middagen på Franks var den bästa jag ätit, vi tog något som jag tror heter Frank rules, vi visste inte vad vi skulle få utan det bestämde kocken. Tog likadant med vinet.Vi fick två olika förrätter, jag fick först kantarelltoast, sen någon anklever. Huvudrätten var skaldjursrisotto och till efterrätt fick jag något som hette Hallon och Lakrits. Det var så himla gott allting. Det enda som jag inte tyckte om var ett av vinet jag fick (man fick nytt glas vin för varje rätt) men det gillade E så han kunde ta mitt och jag hans..
10 av 10 får dom av mig :)
 
Sen gick vi och tog en öl på Sky bar och sen bio, Magic Mike, bra film fast det var väl inte direkt någon "bio"film.
Tack E för den underbara kvällen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0