Realtionships is like a rollercoaster

Jag önskar jag kunde säga att ett förhållande är enkelt, men det är det inte.
Och jag är tyvärr en sån som kan vräka ur mig saker utan att tänka, jag skriver bättre än jag pratar. Iaf när det gäller en diskussion med E. Det är ett problem och det är jag medveten om.
E funderade på om vi skulle ta en paus ifrån varandra, eller vara ifrån varandra ett tag, det är kanske samma sak? Jag själv är inte mycket för det här pausandet utan tycker att vi ska lösa problemet istället för att fly från det. Visst kan det vara bra att vara ifrån varandra och känna att man saknar varandra. Men det är för mig inte samma sak som en Paus. Vi får väl se hur det blir, jag vet vad jag vill och jag släpper inte taget så lätt.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0