Inte helg..

Fredag men ändå inte helg.
Var nere en sväng på min lunch och köpte lite småsaker, mer ljus, ljusfat, duk och servetter. Fick 50% på en av varorna på Di Moda, restaurangchansen är bra på det sättet i år :)
Har även ringt Hallsta outlet och lagt undan tvbänken som jag ville ha, så E får vara snäll och hämta den på söndag.
 
Nu har jag grundat dom 2 sista stolarna, snålade lite på den färgen för jag tänker måla om vard.bordet också (sen ska jag inte måla på eeeevigheter), får se om jag hinner/orkar måla en omgång till innan jag lägger mig. E är på aw, så han tar väl sista tåget hem, så jag hinner nog bli uttråkad en gång till innan jag lägger mig..
 
Tittade på det nyaste Grey´s, tänker inte säga mer än: var beredda på att tjuta :)
 
Aja, trevlig helg på er lediga normala människor där ute :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0