4/9

Hur kunde Får vi följa med vinna över Så mycket bättre i kristallen? Don´t get it. Visst, Filip och Fredrik är roliga men dom är ju fan överallt.
 
Två dagar kvar tills jag blir 27, jag börjar bli gammal. Nu får det räcka tack.
E har bokat bord på Franks på torsdag, sen blir det nog bio om det finns något att se. Så en bra födelsedag får jag nog allt. Men förra årets blir nog svårslaget. Då var vi i grekisk värme med god mat/dricka och sällskap. Åh, nu ångrar jag mig att jag inte gjorde likadant som förra året. Men jag ångrar förstås inte Italien resan, never.
Men en weekend resa nånstans blir det nog iaf i oktober..
 
Nu ska jag in och söka efter jeans, man ska tydligen inte gå i samma jeans nästan varje dag..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0