18/9

Gårdagen gick rätt bra, men jäklars vad trött jag har varit idag. Men efter lite vila så funkar jag igen.
Skulle egentligen vara ledig tors-sön men jag tog en beodring då också, frivilligt också faktiskt. Så då jobbar jag 16-22 och får 12 timmar då också. Jag får min sovmorgon så jag är nöjd ändå. Då slipper jag även att ta ut någon obetald semester.
 
De här med ekonomiassistent verkar krångligt, inte egentligen kanske men VUC har inte just den på distans utan dom sa åt mig att kurserna fanns en och en på Hermods. Hmm jag fattar nog fasen inte, men det borde väl inte spela någon roll om de ligger i paket eller om jag läser det var för sig, eller? Jag vill verkligen göra något och det nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0