Love it white..

Trivs så mycket bättre med det vita. Känns mycket mer hemtrevligt, innan kändes det mer stelt. Goodie.
 
Ikväll har jag lagat "fin" middag, ryggbiff med någon rödvinsås och potatisgratäng. Blev väldigt gott. Och ännu bättre är att jag får äta det till lunch imorn också.
Man får lyxa till det lite på vardagarna också ibland.
 
Imorn är det 2 veckor kvar till München, nästa jobbvecka är riktigt dryg, om jag inte räknat helt fel så jobbar jag nära 55 timmar den veckan, det är jag ju inte direkt van vid. Men de två veckorna som kommer efter det blir väldigt lugna istället. Så det tar väl ut sig.
 
Nu ska jag fortsätta se på Masterchef..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0