Helg

Skönt med en tvådagars vecka, nu har jag tagit helg.
 
Jag är ju en riktig serienörd, men har aldrig direkt följt de svenska hollywoodfruarna, i år har jag inte sett ett enda avsnitt, men jag kände mig bara tvungen att kolla på det här bråket. Förstår inte hur ni som har följt detta året har pallat se på Gunilla, hon ser ju hemsk ut och verkar vara en hemsk människa?! Hon påminner om den elaka tanten i 101 dalmatiner. Nej jag fortsätter nog att Inte titta på det.
 
Imorn får det bli en slappardag, på fredag tänker jag ta mig till elund på lite shopping, nya plädar och kuddar till soffan ska handlas, och sen måste jag handla en ny jacka. Kanske, men bara kanske nya skor också.
Men jag måste börja tänka på julklappar, har redan fixat en till pappa, han är vanligtvis den svåra men med tanke på vilket arsenal fan han är så har jag hittat lite roliga saker som han kan få. Det är tur internetshopping finns.
E´s julklapp avvaktar jag lite med, men jag tror redan jag vet vad jag ska köpa. Eller om det får bli en födelsedagspresent också.
Jag vet redan vad jag vill ha av mina föräldrar i julklapp; pengar, till vårresan.
Nej men fy slut pratat om jul, det är ju 2 månader tills dess..
 
 
Nu är det dags för sängen, härligt med sovmorgon imorn + 3 dagar till ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0