15/10

Helgen flög förbi, min bestod enbart av jobb.
Men efter två delade turer i rad borde det inte vara okej att jobba måndag.
Bättre måndag på jobbet har jag också haft..
Men nu har jag bara onsdag och torsdag kvar att jobba för denna veckan. Lovely.
Pappa är elak och skriver att dom har 30 grader och att det är så varmt att man måste bada, elakt! Redbull vodka var tydligen också gott. Dom har det nog riktigt skönt. Ångrar liiite att vi inte tog en solsemester istället. Fast jag hade inga semester dagar till det. Det får förhoppningsvis bli i vår istället.
 
Imorn ska jag njuta av en ledig dag, en liten stund innan alla tråkiga måsten måste göras..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0