Yes it was..

Urinvägsinfektion it was. Det var rena döden att gå dit, funderade starkt på att tagit taxi efter några meter, men just då så hade det gjort lika ont. Nu ska det käkas antibiotika i 7 dagar. Efter en ipren känns ryggen lite bättre, men vissa ställningar mår den inte bra av. Jag får vänta tills imorn när jag vaknar om hur jag gör med jobbet. Jag vill verkligen inte vara borta mer för jobbet för det är så mycket pengar som försvinner, men om jag mår som innan när jag vaknar så finns det inte en chans att jag går till jobbet.
 
Är ändå lite glad att det kom nu och inte om 2 veckor när E fyller år, han har inte bestämt sig än hur han tänker göra, men det är inte många som räknade med det va? Jag tror nästan jag ser fram emot hans födelsedag mer än han själv :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0