Trevlig fredag

Tog en lång sovmorgon, vaknade till och skulle som vanligt gå in på FB, då visade det sig att någon annan tagit sig in på mitt konto(?) så att mitt konto blivit inaktiverat. Man kan se på sina kontoinställningar vart man loggat in senast och då var Eslöv med, vem som tycker det är kul vet jag inte, och till vilken nytta förstår jag inte heller. Finns inget på mitt konto som är intressant för någon.
 
När E kom hem från jobb så gick vi och åt på Laxmi, E har tjatat om indiskt ett bra tag nu så det var dags. Mätta och belåtna gick vi därifrån. Hem och tittade på Cockpit, bra film.
 
Imorn ska vi eventuellt ut till elund och äta julbord på ikea, har hört att det inte ska vara allt för bra men får väl ge det en chans :) Sen har jag hela kvällen för mig själv, SATC filmen går och den ska jag självklart se. Tacopaj ska jag göra till mig själv också. Brukar inte se fram emot ensamma kvällar men denna gången ska det faktiskt bli riktigt skönt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0