Tillbaka

Tillbaka för en stund. Sitter och väntar på att klockan ska gå, har fått tid på vårdcentralen klockan 19, ringde efter jobbet för jag har haft lite ont när jag kissat, intressant. Men nu har det även börjat göra väldigt väldigt ont i ryggen så hur jag än står, ligger eller sitter gör det skit ont. Någon form av mensvärk har jag också utan att vara i den tiden i månaden. Jag trodde jag skulle gå till vårdcentralen för kanske urinvägsinfektion men nu vet i fan. Har aldrig haft det innan så jag vet inte hur det känns. Men på jobbet kände jag inte alls mycket i ryggen men nu vill jag bara kapa av den. Ska bli väldigt intressant att se hur det ska gå att gå dit, förhoppningsvis har E hunnit hem tills jag är klar så han kan hämta mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0