Helgen som gått..

Helgen har som vanligt gått snabbt. Var trevligt att ha mamma och pappa här :)
Nu träffar jag väl inte dom förrän jul. Men tiden går snabbt dit.
 
Idag har jag haft mitt 11 timmarspass i streck, jag är kanske vek men jag är helt slut efter denna dagen. Och nu måste jag upp och jobba som vanligt imorn. Som tur är hade E lagat mat tills jag kom hem 22.
 
Nej jag känner att jag inte har så mycket att skriva om längre, mitt liv är för tillfället ganska så händelselöst,  inget jag just nu klagar på. Jag trivs just nu men har helt enkelt inget att skriva om.
Kommer tillbaka när något/om något spännande händer :)
 
Nu ska jag däcka i några få timmar..
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0