Helg, för vissa..

Inte någon helg för mig inte, jobb lördag och söndag, men nu är det bara dags jobb som tur är.
 
Var inne på Moto Gps sida, jag trodde att Italien skulle köra ungefär samma dagar som detta året, men det gör dom minsann inte, dom kör 31.a maj 1-2 juni. Vilket egentligen är lite väl tidigt för att ta semester. Skulle väl egentligen kunna ta några dagars semester då bara, men jag hade velat vara 1 vecka i Italien. Helst ännu mer, helst flyttat dit ;) Jag får inte ta och haka upp mig på det nu, det är långt tills dess och det finns flera andra länder som har moto gp som vi kan åka till, Tjeckien kanske, eller Nederländerna. Men helst Italien, ingen missade väl hur mycket jag trivdes där? :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0