Back to Italy?!

Sitter och drömmer mig bort till Italien, igen. Tanken har varit att vi ska åka till Kanarieöarna i vår, men nu när moto gpt i Italien är i slutet av maj början av juni så tror jag vi får ändra oss. Jag vill gärna det iaf, för Italien skulle ha varit våran semesterresa annars. Så nu har jag kollat lite flyg till Pisa. Tänkte vi kunde packat smart i en större ryggsäck och åkt mc i Italien, för den kön som var på vägen till Mugello på söndagen var inte liten, hade man mc kom man fram hur smidigt som helst. Jag tycker att eftersom det borde vara sån efterfrågan på mc hyrning i Italien borde det inte varit så dyrt men jäklars så dyrt det var, runt 4000:- för 5 dagar. Och då får man en sämre. Nej så det får nog bli bil nästa år också. Tänkte att det även hade varit roligare för E att köra mc istället för bil, hur mycket jag än hade haft körkort (som jag inte har) så hade jag inte kört bil i Italien. Man förstår inte ett skit om vad skyltarna visar och tyvärr skulle jag nog kasta ut Gpsen genom rutan. För utan gps så hittar du INTE!
 
Men nästa år om vi åker så vill jag ha en riktig sittplats på söndagen, lördagen spelar egentligen ingen roll för då är det mindre folk och då är det kul att gå runt, men jag vill inte sitta i en backe som lutar något enormt framåt. Och jag ska INTE ha kjol, så mycket vet jag.
 
Nu har jag ledig helg, den blir tvångs lugn för mig, eftersom jag käkar antibiotika (tur jag skrev för jag har glömt bort att ta den) så borde jag väl hålla mig ifrån alkohol.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0