irritation

Nu tänker jag vara lite barnslig. Jag skrev innan idag på Facebook att jag skulle försöka övertala mamma och pappa att komma upp till nästa helg. Då skriver min moster att nä då ska dom fira deras son. Mamma och pappa gör självklart som dom vill. Men inte fan ska dom behöva känna sig dumma om dom hellre vill hälsa på sin dotter. Dom kan träffa min moster och alla dom när som helst, dom bor i samma lilla stad. Det är 4-5 månader sen jag träffade mamma och pappa. Tyckte bara det var lite onödigt skrivet av henne. Är inte direkt att jag planerar att just när han fyller år så försöker jag få upp dom. Jag är ledig nästa helg och jobbar helgen efter det igen. Åh var bara tvungen att gnälla av mig lite. Nu ska jag fortsätta arbeta. Är det stavfel beror det på att jag skrivit på mobilen och orkar inte kolla igenom texten, ni får helt enkelt gissa er till vad som står isf :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0