Helgen

Då var helgen över. Skönt tycker jag som jobbat.
Efter jobb igår så åkte vi till T&M och firade minsta T på sin 3årsdag, pysselboken med klistermärkerna var visst bra, vet inte om mamman och pappan kommer uppskatta det lika mycket :)
Vi blev kvar där hela kvällen, fick god grillad mat och tårta.
Såg lite speedway, bra gjort av Jonasson som kom på 4.e plats och kul för Lindgren som vann.
Sen såg vi förstås Eurovision och Loreen vann, fan så kul. Men hon var helt klart bäst igår, hade det varit i torsdags hade jag inte tyckt det, men igår var så att man rös när hon sjöng sista gången.

Min jobbdag idag har varit körig så jag var rätt slut när jag kom hem.
Nu har vi precis ätit grillat. E hittade inga jordgubbar så de bidde ingen efterrätt.

Lars och Marcelo ute ur BB, jag hade faktiskt hellre sett att Hanna och Amandus hade åkt ut. Helst Amandus. Man kan tro att jag hejjar på Annica men jo om någon av de 3 ska vinna så tycker jag nog Annica, men det är bättre att dom skänker bort pengarna. Hade inte Annica låtit så jäkla mycket hade hon varit bättre.

Jag är fast i tradera igen, har man väl börjat så fastnar man. Har vunnit flera auktioner och räknade ihop summan av allt, Oups! Inte för att det egentligen är mycket pengar men det sprang visst iväg :) Men letar fortfarande klänning.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0