En dag kvar

En jobbdag kvar för denna vecka. Och jag slutar kl 15 imorn dessutom, yeey på det.
Var och köpte mig ett par nya jeans, mina andra har krympt.. *Host host*
Naa riktigt så illa är det väl egentligen inte men mina skönaste jeans gick sönder och sen har jag bara en jäkla massa jeans leggings. Och sen så sitter väl vissa av plaggen lite väl tajt.

Var även på dollarstore idag igen, köpte bara lite billigt snacks tills på lördag. Hoppas lördagen blir bra :) Enligt yr.no just nu så ska det inte vara regn längre, vi håller tummarna att det inte ändrar sig.

Någon jäkla tapet har jag inte hittat, så det får helt enkelt vänta tills vi hittar någon vi tycker om. Hur nu det ska gå till vet jag inte, med tanke på att jag nästan vart inne på alla jäkla sidor som finns.

På tal om något helt annat. Är det inte dags för Hanna J att gå ur big brother? Hon är ju verkligen skit tråkig. Tycker inte någon av dom där inne är något speciellt kul att se på men Hanna är ju värst. Så hejdå Hanna säger vi nu tycker jag..

Ne ska se klart bb sen måste jag kolla om gästlgh är ledig på lördag..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0