4.e maj

Skönt med sovmorgon, men jag vaknade upp ca 9.30 pigg, men dumt nog somnade jag om och vaknade en timma senare skit trött.
Men jag tog mig upp och åkte till elund, köpte lite nya kläder på tati, nya småprylar från nisses och en lampa från clas olsson. Och sen när E kom hem fick vi åka till dollarstore och köpa nya gardiner och dom blev så mycket bättre. Vill någon ha hissgardiner så säg till. Jag skänker bort dom. Jag kommer troligen inte ha någon nytta av dom.

Ikväll har vi städat och E har äntligen skurvat klart byrålådan och sängbordens handtag.
Utemöblerna är på plats.

Hann bara att se det sista av BB, Jennifer och Marcelo skulle ha en stor smäll båda två. Mest Marcelo förstås men jag tycker det är så jäkla respektlöst även av tjejen som vet om att de har ett förhållande.

Imorn ska vi eventuellt till linköping och kolla på någon motorcykel, sen måste det handlas mat och alkohol för kvällen.

Nu ska jag se dagens Grey´s..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0