3.e Maj

Nu har jag tagit helg. Härligt!
Har precis tagit upp hissgardinerna i sovrummet, blev väl sådär, jag tror nog jag köper ett par andra istället. Gardinen i sig är fin, men det ser så litet ut till fönstret, får nog bli öljettgardiner eller panelgardiner. Men just nu orkar jag verkligen inte cykla till dollarstore igen. Motivation till körkortet har höjts några cm de 2 senaste dagarna och imorn lär det höjas ytterligare. Tänkte åka ut till erikslund, och jag tror alla förstått att jag avskyr egentligen den bussen. Men så får det gå när man inte tagit tummen ur röva.
Nisses och ikea, jag vet inte riktigt vad jag är ute efter men det blir väl ljussaker och dukar I guess.
Kan ju alltid kika på gardiner på nisses också.

Men först imorn ska jag självklart börja med sovmorgon. Den nya sängen är så skön att jag knappt vill kliva ur den :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0