1.a Maj

1a maj idag, året har än så länge sprungit iväg.
I söndags hämtade vi sängen, skit bra blev den. Högre än den förra och det tycker jag om.
Ännu bättre var sängen var oöppnad, så den var nu fast ändå begagnad :)
Igår åkte vi och köpte sängbord från jysk, en skruv på varje sängbord fattades, men kan man räkna med annat från jysk? Men dom blev också bra.
Ska in och kika en extra gång på tapeter och ringa imorn och kolla om dom kommer kunna ha tapeterna hemma till fredag, jag är ledig då så det vore skönt om jag kunde gjort det klart då.

Gårdagen, vi blev här hemma några stycken och grillade, jag drack vin till maten sen gick jag över till pepsin, chockande jag vet :) Sen gick vi ut för ville skulle gått till någon pub, men det var FULLT överallt och kö överallt. Så vi gick hem och la oss istället. Inte mig emot :)
Jobbade kortdag idag, hade inget jobb på em,så jag tog komp och gick hem.

Nej nu måste jag leta tapeter som jag fastnar för.. Blä blä blä! Tapeter är inget kul!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0