12.e Maj

Något har hänt när jag jobbar, jag vaknar runt 5 tiden och tror jag försovit mig. Fast måste säga att det är riktigt skönt att somna om då.

Får svar av mamma imorn om dom kommer, bara pappa som behöver övertalas sen är det klart. Stackars pappa vill säkert inte köra den biten, mammas bil går ju bara till jönköping och a6 :)

Sitter och tittar på GP, håller tummarna för Jason förstås.
Spicy hot har jag vräkt i mig också, känns som om jag ska rulla fram. Uuh!

Förresten vad tråkigt det är när jag inte har något projekt att göra om. Vad ska jag nu göra? Ja just ja, teori.. Öhhhhm är det verkligen inget annat som behövs göras? Någon som vill ha hjälp? ;)

Nej nu ska jag se finalen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0