Oväntat!

Vafan! Jag har inte vilat, kunde inte somna. Har motionen gjort mig pigg? Men jag älskar ju min eftermiddagsvila och har tänkt fortsätta med den. Buhu!
Var iaf ute och gick/sprang (kommer nog skriva både och ett tag för jag klarar inte av att bara springa än) kunde dock inte springa så värst mycket, mina vader gör verkligen skit ont. Så nu är det vila tills jag känner att vaderna är normala igen. 6 km blev det iaf för den som är intresserad.

Gjorde pasta med fläskfile och kantareller till middag, lyxar till det för mig själv. Godis vid min sida också, det är ju faktiskt helg för min del.

Nej nu ska jag ge mig in på Vero Modas webbsida, har massor av snygga skjortor och toppar som jag vill ha. Måste bara välja ut några som jag kan köpa utan att priset sticker iväg..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0