Mitt i natten..

Jag har tjuvrökt kan jag börja med... 3 bloss tror jag att jag tog. Svin äckligt för er som vill veta.
Japp jag föll dit igen, men tänker inte göra om det. Inte nu iaf.
Haft en trevlig utekväll förutom missförstånd som jag hoppas blir lösta.
Anledningen till att jag ens slutade röka var ju för att jag trodde att vi skulle börja försöka skaffa barn nu, men icke. Så jag känner väl lite sådär att varför ska jag fortsätta försöka? Men jag tänker fortsätta. Det var inte ens gott med ett bloss. Men så länge jag eller vi inte är på gravid fronten så känner jag mig inte något dum.
Det sjuka är att jag känt mig mer röksugen nu de senaste veckorna. Vet inte riktigt varför.

Många vettiga saker har blivit sagda idag. Jag har tagit in och lyssnat.. Jag vill göra något åt det men det är inte alltid så lätt..
Jag älskar ju honom mer än jag någonsin kunnat ana.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0