I´ve hurt my self today..

Varför följer jag med till gymmet när mina fötter troligen är överansträngda? Dumt och återigen dumt. Helst borde jag nog sitta i en rullstol och låta E köra runt mig och göra allt :)
Nej men har faktiskt lite ont i mina fossingar och det blev inget bättre efter gym.

Sitter och kollar lite lgh i solna, eller däromkring, men vad svårt det är att leta när ingen av oss vet något alls om områderna. Om E skulle få jobb där så skulle jag iaf kunna tänka mig bo där, inte mitt i smeten sthlm men utanför.

Nu ska jag dra mig till bädden.
2 dagar till ska jobbas innan helg.
Varför ska jag få lön den 26.e,de är ju för feen inte förrän på måndag. Penis balle!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0