Gräsänka..

Jahopp då vart man gräsänka tills på söndag. E har åkt iväg till Åre, han fick reservplatsen från jobbet. Så nu hoppas jag på en glad (och hel) E när han kommer hem. Han har ju velat åka ett bra tag men inte kommit iväg. Själv skulle jag bryta mig om jag ställde mig på ett par skidor och jag håller mig gärna hel.
Tråkigt nog kunde jag inte pussa honom hej då, han fick reda på detta idag på morgonen och åkte vid halv 12 från Vås.

Såå min ledighet över helgen känns liiiiiite sådär smått onödig faktiskt. Men en rejäl städning behövs här hemma och det gör jag som bäst ensam :)
Men om du känner dig sugen på att putsa lite fönster är du mer än välkommen hit.

Just ja, vi var ut och "sprang" igår kväll igen, kan säga att det inte var lika kul denna gången, jag hade fortfarande träningsvärk som faen i vaderna och det gjorde bara allmänt ont, men var tvungen att springa ändå.
Tror faktiskt jag ska ge mig ut antingen ikväll eller imorn när jag vaknat igen.

Men nu ska jag lägga mig ett tag, efterjobbetvil får inte missas..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0