...

Blev nog någon halvtimma timma sömn inatt.
Det jag tänker skriva är att min sambo ligger så mycket minus.
Nu ställer jag fan krav som han får hålla.
Och för första gången på väldigt länge känner jag något så enormt mycket hat för en annan person. Vissa människor förstår ju jäkligt illa.


Men vi kom iväg på mässan, svinigt trött men det har ju gått bra ändå. Hann med en sväng på ett shoppingcenter i Sickla?, köpte mig ett par nya byxor. Men jag tycker att det var bra att vi åkte med, skönt att få prata av sig lite.

Blir nog en lugn kväll tror jag, en av oss här hemma lär ju behöva det.



Kommentarer
Hanne

Usch, låter inget kul alls :/

Hoppas allt löser sig iaf!



Ja har alltid bara haft gröna växter, men sen vi flyttade till huset testat med blommor, men jag verkar inte klara ut de så bra :P

Så får nog återgå till grönt..



Är ni sugna på o flytta till annan stad? :)

Skulle jag aldrig våga :O



Kram

2012-04-01 @ 22:44:16
URL: http://villatretton.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0