30.3

Ingen sovmorgon idag inte, gick upp när E åkte till jobbet. Jäkla han som väckte mig.
Gjorde mig i ordning och åkte ut till erikslund.
Först nisses, som jag nog tycker blivit lite sämre sen det flyttade.
Sen shoppingcentret.
Fick med mig endel hem men inte tillräckligt så jag tog en tur på stan också.
Tydligen hade jag inte alls tillräckligt med grönt hemma för jag fick minsann hem massor med grönt.

Så jag har bytt från lila till grönt nu.
Har tagit en kortvila nu på kvällen. Åt tacos till middag. E är på aw med västeråsjobbet så jag är ensam.
Tittat på 3 avsnitt, uhh tror det bara är 1 avsnitt kvar av Oth. Hemskt!
Nej jag ska väl se lite på bb..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0