24.3-25.3

UjUj, idag lördag sov vi ut. Lite smått myspys sådär.
Sen ut till Sollentuna, 2.a gången på 2 veckor.
De flesta tror jag att jag har fått ett cp fel nu men jag trivs här, just nu, där vi är.
Just nu, för en enda gång skull så känns det som om vi är där vi båda vill. Eller vi är inte där just nu, MEN vi kommer dit.
E har fått köra sina Super Duke??? Mc, och 'är nöjd.
Kvällen har spenderats med väldigt trevligt sällskap och slutades med att E och jag bara tog en öl på Å och sen gick hem..
Nu visar dom The Shining på tv.. Och jag tänker inte se den igen. Den, enligt mig var värdelös..
Aja imorn tänkte vi ge oss ut med T&M och barnen. Vi får väl se hur pigga vi är just då..
Annars är ju söndagar våra "sovdagar"...


Glöm inte skruva fram klockan...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0