Stänga av..

Mitt i natten igen, som vanligt.
Haft en lugn kväll hos M&T.
Tittat lite på London resa, kan killarna göra mansresor så kan minsann vi också :D

Vet ni vad jag börjar tycka är lite små jobbigt(nej de gör ni ju troligen inte:) ), facebook kan vara bra och dåligt, missförstå mig inte nu. Men att se så gott som alla andra "få" det jag själv längtat efter så länge tar emot. Jag är jätteglad för alla de som får barn/gifter sig/skaffar hus. Ni förtjänar den lyckan, jag bara önskar jag själv vore där. Fast jag är ju där, för flera år sen.
Ibland vet jag faktiskt inte hur jag orkar vänta. Om jag ens väntar på något.
Jag antar att det kommer en dag då jag faktiskt inte vill vänta mer, men jag hoppas självklart att min käre sambo har hunnit känna sig redo tills dess.
För jag lovar, det finns dagar då jag bara har lust att skita i allt. Då det verkligen känns som om att inget kommer att ändras, då det känns som om att stannar jag här kommer jag vara 40 år och mitt liv är så långt ifrån vad jag vill att det ska vara.
Det är svårt att lita på hans ord om att han en dag vill ha barn när allt fortfarande är så långt borta.
Men jag stannar ett tag till...
Hoppet är det sista som överger människan, är det inte så man säger?!




( Det var ett jäkla tjatande om dessa barn och bla bla bla eller hur, men tycker du inte om att läsa om det är det bara att klicka sig vidare till nästa. Här kommer det troligen skrivas och gnällas flera gånger till)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0