Gräsänketiden börjar nu..

Gick inte att sova bort förkylningen, lite feber på det också. Detta fick ju inte hända, jag ville ju jobba bort denna vecka. Blähä blähä! Och jag avskyr verkligen att ringa och sjukanmäla mig, det är redan folk sjuka på jobbet.
Men jag kan inte göra något åt det, men jag måste göra något åt mitt imunförsvar, har ni tips så ge mig gärna.
Jag är imun mot de flesta sjukdommarna förutom förkylning, och jag antar att jag kan tacka min rökning för det. Men jag och C har satt ett nytt datum för att sluta..

Nu har min andra hälft åkt, fick iaf pussa han hejdå innan han åkte. Om en vecka syns vi igen.
Nu ska jag gå tillbaka till sängen igen..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0