Effektiv dag.

Idag har vi minsann inte legat på latsidan, vi har dragit upp alla stenar på uteplatsen (eller okej vi har några rader kvar) och rensat ogräs och sedan satt tillbaka dom igen. Inget jag rekommenderar er som har dåliga ryggar. Usch kommer ha träningsvärk imorn. Vi höll på i flera timmar. E höll på lite längre för jag var inte den bästa på att sätta tillbaka stenarna på plats. Men nu ser det snyggare ut. Resten får göras i veckan.
Nu sitter jag och letar efter utelampor som man kan ha vid bordet. Claes Ohlson har en som liknar en vanlig bordslampa eller golvlampa fast man kan ha den ute som ser helt okej ut. Men annars tänkte jag att man kanske kunde fästa något mot planket.. Något vill jag ha iaf, det är ju skit svart där ute.
 
Idag borde jag somna gott, ska tvinga E att massera mig först.
4 dagar kvar innan semester. Så nästa måndag åker jag till lilla Vetlanda. Mamma har tagit ledigt en dag så vi lär väl åka till Jönköping på en shoppingtur. Sen på torsdagen åker jag, Eve och Sofie upp hit igen. Sen hoppas jag vi hittar en bra resa till värmen, E  har fått för sig att han ska bestämma och boka årets resa, så det lät väl dröja till dagen innan vi åker innan han bokar det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0