6/6 Sveriges Nationaldag..

En helt vanlig arbetsdag för min del, jag tror jag jobbat de flesta röda dagar detta året, jobbar även midsommarafton men ledig midsommardagen som tur är. Och eftersom jag jobbar fredagen blir det ingen vetlanda midsommar.

På tal om vetlanda, har precis bokat tåget ner den 2.a luuuli. Jag blir alltid så nervös när jag bokat, känns som om jag skrivit in antingen fel dag eller tid. Men allt verkar stämma. Ska åka 1.a klass, woho vilken lyx. Kostade bara 50:- mer än 2.a, så jag sitter hellre skönt för 50:- mer faktiskt.. Och om jag ska vara helt ärlig så betalar mamma :D
Det är bara 3 veckor kvar.
Vi velar fortfarande mellan Italien och Grekland, jag börjar bli mer sugen på Italien, men får vi en riktig skräpsommar här vore det skönt att åka på en sol och bad semester. Hittat både flyg,hotell 5 nätter och moto gp biljetter för bara 3600:- var. Men hur ska man veta om det blir en skräpsommar, troligen blir det ju så. Äääääsch får dra på det lite till.

Men en bra sommar tror jag på, cityfestivalen, 30årsfest, utlandsresa och vetlanda.. Har jag riktig tur kanske det är speedway när jag är hemma..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0