3.6

Trött jag blir på detta väder. Sooool kom tillbaka..
Vi åkte till Vallby direkt när jag vaknade, vi trodde vi åkte dit för att äta brunch, men inte fasen var det brunch, inte det jag anser vara brunch iaf.
Så inget mer Vallby Gaggerska gården för mig..

Ikväll är det BB final, vem vinner? Jag tror Hanna vinner, jag bryr mig inte. Hanna är nog den som behöver pengarna mest, fast hon är ingen favorit för mig. Den som inte får vinna är Amandus, har aldrig direkt tyckt om honom, hans jäkla snack: jag är bara mig själv, jag har varit mig själv hela tiden, mina fans och bla bla bla.. GE DIG!
Jag tyckte om Annica innan, men hon skriker och gnäller. Att hon är dumkär är inte alltid man kan göra något åt, man förlåter mer än vad man tror när man är riktigt kär.

Nepp om man ska ta och göra någon nytta kanske..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0