Utehelg..

Det har blivit en helg ute, i fredags åt vi på K9, tog en hamburgare, inget speciell alls tyckte jag. Så den tänker jag inte beställa mer. Igår gick vi till steak house, riktigt gott, men min entrecote var full med fett, men där köttet var så var det riktigt gott. Dyrt men gott.
Köpte även mig ett linne på Vero Moda igår.
Idag vaknade vi sent, ska äta lunch nu, blir pasta,kantareller bacon, mums! Ikväll får det bli sallad. Imorn är tanken att vi ska börja bli lite nyttiga, enklare när man är två stycken som håller på samtidigt. Har inte ens ställt mig på vågen efter Italien och har nog inte tänkt att göra det heller på ett tag. Vet att jag gått upp i vikt, det får räcka så :)
 
Vi måste även ta oss till Bauhaus och köpa något som kan döda alla äckliga småflugor som drar sig till vårat plank på uteplatsen, tror aldrig jag sett så många flugor innan. Usch och usch...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0