Nytt land, nya upplevelser?

Idag blev det 3 rätters middag här hemma. Inte för att jag lagade mycket av det själv men det måste man väl inte? Menar nu alltså att det mesta var färdiggjort :) E var som vanligt sen, men jag börjar vänja sig. Det verkar inte gå att ändra på den delen. Fast efter snart 7 år så är det fortfarande lite irriterande.. Att vi har hunnit med våra flyg när vi åkt utomlands är nästan chockande...
 
På tal om utomlands, jag är så sugen på att testa på att bo i ett annat land, nu menar jag inte som London (som säkert också är häftigt), men jag vill gärna inte ha regn mestadels av året. Det har vi nog av här i Sverige. Om det bara skulle vara i 1 år, det kan säkert räcka för mig. Tycker E kan försöka få ett jobb utomlands genom sitt jobb, för då är ju boende redan fixat. MEN katterna måste följa med, kan inte lämna mina bebisar till någon annan så länge. Låter kanske dumt att kalla dom mina bebisar, men det är precis vad dom är :)
 
Nu börjar snart satc, sen borde jag försöka sova. Imorn har jag "turen" att börja kl 7. Men är det kaos på jobbet så är det. Eller vi kan kalla det semestertider istället för kaos.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0